Sex Hikayeleri
Evli Çiftiz İlk Defa Üçüncü Aldık

Selamlar Selam arkadaşlar öncelikle sizlere kendimizi tanıtayım.ben 28 karım 27 yaşında.karım sarısın 160 boy ve 60 kilo balık eti bir bayan.bundan 4-5 yıl kadar önce beni işten çıkarmışlardı.karım zaten çalışmıyordu.ben iş arıyordum fakat nafile ya çok düşük maaş veriyolardı yada beğenmiyorlardı.borçlar artıyordu.evsahibi heran kapıya koyabilirdi.eşimde iş aramaya başlamıştı artık.bir gün bir gazete ilanından hem erkek …

Yengemle Çok Özel Fantazilerimiz vardı
Yengemle Çok Özel Fantazilerimiz vardı

Benim dayım olmadığından annemin kuzenine dayı derim yaşı 55 lerde falan !Karısı ise yaşına göre feci olgun! Yengemin adı Nurandır! Kızları ise yeni evlenmiş hayallerimin orospusu Damla!Yengemi sikme isteğimi ilk olarak bir gün benim kucağıma oturup bana saçlarını ve yüzünü elletmesi olmuştuki bu olay 1 yıl önceydi!Yengem de benim gençliğimden ve azgınlığımdan yararlanmak istiyordu herhalde(16 …

Ögrencilerimin Tecavüzüne Uğradım

Adımı ve olayın yaşandığı yer ile ilgili bir şey yazmayacağım. 42 yaşında matematik öğretmeniyim. Kısa süren bir evlilik yerleştirdim ve 7 sene önce boşandım. İkinci evliği düşünüyorum ama bir türlü doğru erkeği bulamadım. Sürekli olarak kısa süreli ilişkiler yaşıyorum, sonuçta bende bir kadınım ve cinsel isteklerim var. Yeni başladığım bir erkek lisesinde mesleğime devam ediyordum. …

Ablamın Ve Komşumun Külotlu Çorapları
Ablamın Ve Komşumun Külotlu Çorapları

Öncelikle ben külotlu çorap hastasıyım nedenide ablam ve komşumuz kibariye hanım. Çoraplar bu kadarmı muhteşem durur bunların bacaklarında. Sonunda beni hasta ettiler. Hep kollarım bana frikik versinler diye. Yakaladım mı doğru banyoya gider onları hayal ederek otuzbir çekerdim. Ev boşkende hemen çekmecelere koşar istediğimi seçip attırıverirdim çoraplara. komşumuzun anahtarıda bizde idi. Onların ev boşken hemen …

Üst Komşumuzun Bakire Kızı Beyza

Ben o sene 18 yasında öss ye hazırlanan bir genctim.Dersaneye gidiyordum ve anlatıcam konuda aynı dershane gittiğimiz ve ailesinin bana göz kulak olması için emenet ettiği üst kat komsumuzun kızı Beyza hakkında.Beyza 21 yasında 1.70 boylaında sarısın kahve rengi gözlü beyaz tenli ve cok seksi gözlükleri olan yuvarlak geniş kalçalı bi kızdı. Bakire Beyza benden …

Tuvaletten Çıkarken Sikini Kaldırıp Bana Sahip Oldu

Bir akşam yolda karşılaştığım eski arkadaşıma rastlamamla başlıyor.Kim derdi ki yıllar sonra arkadaşımın beni çatır çatır sikmek isteyeceğini. Arkadaşım Hakan`la liseden mezun olduktan sonra görüşmemiştik.Şu anda ikimizde 25 yaşlarındayız.Onunla karşılaşır karşılaşmaz hemen aklımıza okulu yaz tatiline girmesine yakın bi gün asıp arkadaşlarla sinemaya gittiğimiz günleri anmaya başladık.. O zamanlar içimiz şimdiki gibi fıkır fıkır kaynıyordu.Okulu …

Kuzenimdi Artık O Benim Sahibem

Herkese merhaba. Ben Ankara’da yaşıyorum. Kendimi bildim bileli ayaklara karşı bir ilgim var. Şuan 21 yaşındayım. Bu olay bundan 4 sene önce başımdan geçti. Ankara sıcak yaz aylarını yaşıyordu. Ben de yaklaşık 1 aydır dayımlarda kalıyordum. Dayımın benden 2 yaş küçük bir kızı var. Onunla çok iyi anlaşırdık. Adı Sezendi. Çok güzel, alımlı bir kızdı. …